Kufry na motorku GIVI TREKKER TRK33BPACK2 2x33L černé
Kód: 342904Související produkty
Shad SH48 Titanium/Black s plotnou v ceně. Prostor pro 2 helmy. Objem: 48l.
Horní kufr Shad SH44 s kapacitou pro 2 integrální přilby. Kufr na motorku s objemem 44 litrů, je ideální pro motocykl a skútr. Plotna pro připevnění je součástí balení.
Horní kufr GIVI C30N MONOLOCK® s objemem 30 litrů, s červenými odrazkami včetně plotny a univerzální sady. Plotna dodaná s kufrem slouží k uchycení na stávající nosič...
Horní kufr na motorku GIVI V58 MAXIA 5, černý s průhledným reflektorem a čtyřmi prelakovatelnými černými kryty. Další generace nejnovějšího a největšího plastového kufr od...
Kufr na motorku Kappa K47N s objemem 47 litrů, dodáván s plotnou. Topcase Monolock s prostorem pro dvě modulární helmy.
Horní kufr na motorku GIVI Monokey v černé barvě, s hliníkovou vložkou a červenými reflektory. Tento prostorný vrchní kufr s uchycením MONOKEY®, který je zvláště vhodný na...
Kufr na motorku GIVI DOLOMITY patří mezi nejvšestrannější TREKKER MONOKEY®. K motocyklu se upevňuje pomocí plotny Monokey.
Horní kufr na motorku GIVI V58 MAXIA 5, černý s červeným reflektorem a čtyřmi přelakovatelnými černými kryty. Další generace nejnovějšího a největšího plastového kufr od...
Detailní popis produktu
Kufry na motorku GIVI TREKKER TRK33BPACK2 2x33L černé.
- Boční kufry na motorku GIVI s objemem 33 litrů a prostorově úspornou konstrukcí
- Samostatní kufr lze také namontovat na stranu nebo zezadu (pomocí plotny MONOKEY®)
- Z estetického hlediska se TRK33N vyznačují černě lakovanou hliníkovou fólií, která zdobí kryt, a strukturou zabalenou do typické výztužné „klece“ z technopolymeru tón v tónu
- Díky tomuto detailu jsou vhodné pro silniční endura, crossovery a dokonce i elegantní silniční cestovní vozy
- Jsou praktickým řešením pro ty, kdo vlastní motocykl vybavený vysoko postranním koncovým výfukem: namontovaný na straně tlumiče v kombinaci s větší 46litrovou verzí řeší problém asymetrického bočního objemu. pár tradičních kufrů
- Konečně díky vnitřním voličům je možné se rozhodnout, zda otevřít celé víko nebo jen horní dvířka
- Nechybí standardní Bezpečnostní zámek
- Mnoho volitelného příslušenství dostupného pro tento všestranný kufr umožňuje vysokou úroveň přizpůsobení
- Lze k nim doobjednat opěrku E 118, horní zahrádku na víko E 120, sadu háčků k uchycení síťky E 125, vnitřní tašku do kufu T 484
- Dodávka obsahuje také třetí samostatný zámek se stejným klíčem jako oba kufry pro použití v případném horním kufru
- Pro nosiče na kufry Monokey (PL, PLR, Monorack M5, M7, E 251)
- Cena je za 1 pár (pravý a levý kufr)
- Materiál: plast / hliník
- Objem kufru: 2 x 33 litrů
- Rozměry 1 kufru: 526 x 411 x 230 mm / Š x V x H (z čelního pohledu)
- Nosnost 1 kufru: 10 kg
- Barva: černá
GIVI TREKKER OURBACK OBKN37BR je pravý boční celohliníkový kufr s nahoru otevíracím víkem, objem 37 litrů. Nutno použít speciální trubkové nosiče pro kufry Monokey...
GIVI TREKKER OURBACK OBKN37BL je levý boční celohliníkový kufr s nahoru otevíracím víkem, objem 37 litrů. Nutno použít speciální trubkové nosiče pro kufry Monokey...
Kappa KFR37AL K´Force boční ALU kufr na motorku s objemem 37 litrů, v stříbrné barvě. Monokey pro levou stranu.
Sada pravého kufru OBK48BR a levého OBK48BL bočního celohliníkového kufru GIVI s nahoru otevíracím víkem se sjednocenými zámky a dalším zámkem pro 3, horní kufr, objem 2 x 48...
Sada pravého kufru OBKE37BR a levého OBKE37BL bočního celohliníkového kufru GIVI s nahoru otevíracím víkem se sjednocenými zámky a dalším zámkem pro 3, horní kufr, objem 2 x 37...
Plastový kufr se stříbrným hliníkovým otevíracím víkem, objem 35 litrů, rozměry šxvxh = 538x248x434 mm (z čelního pohledu), nosnost 10 kg, pojme odklápěcí přilbu - lze vnitřní...
Lehký hliníkový moto kufr Shad Terra TR47 s objemem 47L. Pro pravou stranu motocyklu. ALU kufr byl navržen, zkonstruován a vyroben 100% v Barceloně. Je dokonalým partnerem pro...
Boční plastový kufr SW Motech Urban ABS s objemem 16,5 litrů, na pravý SLC boční nosič. Aerodynamický tvar a nízká hmotnost mají jen minimální dopad na jízdní vlastnosti.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Posláním Givi je neustálý závazek vyrábět, realizovat a distribuovat kvalitní produkty , které mohou zlepšit vybavení motocyklu a samotného motorkáře z hlediska bezpečnosti a technických výkonů.
Skutečná vášeň, italský design, silné technologické nápady a specifické znalosti materiálů: to jsou klíčové faktory mezinárodního úspěchu Givi, který dovedl malou továrnu v Brescii k tomu, aby se stala lídrem v oblasti příslušenství pro motorky.
#ShowMore#
Dnes tato společnost najímá téměř 500 zaměstnanců po celém světě, kteří pracují se stejným odhodláním první den.
Tato filozofie uvedla v život projekt HPS (Head Protection System) v roce 2001 a díky tomu Givi vstoupila do oblasti helem se silnou orientací na bezpečnost.
Neustálý závazek, který se promítl do zavádění nových technologických řešení s velkou funkčností , důrazem na detaily a designem spolehlivých doplňků, s klíčovým faktorem „Made in Italy“ .