Doprava

23.9. - 27.9. 2022 DOVOLENÁ.

 

Vnitrostátní balíková přeprava PPL PARCEL CZ.

 

 

Nedoručený nebo poškozený balík.

Jak postupovat v případě poškození zásilky?

VÝHRADA PŘI PŘEVZETÍ:  

V případě přebírání zásilky by měl příjemce zkontrolovat, zda je poškozen obal. Pokud je poškozen, napsat do přepravního listu řidiči, že přebírá s poškozeným obalem. Tento zápis nenahrazuje oficiální nahlášení škody. Řidiči nemají povinnost být při rozbalení zásilky a kontroly obsahu.

OHLÁŠENÍ SKRYTÉ VADY je do 7 pracovních dnů od doručení zásilky. Ohlásit to může jak odesílatel, tak příjemce přes https://reklamace.ppl.cz/

Po ohlášení škody příjemce nemůže do doby sepsání zápisu o škodě se zásilkou manipulovat, vyhodit obaly, výplně, zboží ani jej zasílat zpět. Reklamační pracovník se s příjemcem spojí, sepíší zápis o škodě, pořídí fotodokumentaci a následně se řeší reklamace mezi odesílatelem a PPL.

 Pro dořešení reklamace se ozve referent škod, který dá stanovisko k reklamaci.

 

Kontaktní formulář

* - povinné položky