E-shop pro motorkáře
Nevíte si rady? Zavolejte nám +420 739 298 902
Celkem:
Nakupte ještě za 4 000 Kč a získejte dopravu zdarma
Pokračovat do košíku
Nákupní košík je prázdný.
czk czk

Doprava

Informování příjemce.


GLS nabízí doplňkovou službu FlexDeliveryService s včasným informováním příjemce o plánovaném doručení balíku e-mailem i SMS.

Standardní doručení balíku přepravcem GLS.

 


V drtivé většině případů je balík dodán příjemci osobně. Příjemce podpisem potvrdí, že doručení balíku proběhlo úspěšně a předaný balík nenese známky poškození. Balík může za příjemce převzít i jiná osoba zdržující se v domácnosti příjemce. GLS v každém případě zaznamená jméno přebírající osoby.

 

Jestliže nikdo není doma.


GLS se snaží navázat komunikaci s příjemcem a domluvit s ním vhodnou alternativu ještě ten den. Příjemce může např. požádat o uložení v nejbližším GLS ParcelShopu, případně u souseda.

 

Druhý a třetí pokus o doručení.


Pokud se doručení balíku nezdařilo, podnikne GLS v následujících 5 pracovních dnech další pokus o jeho doručení. U balíků s aktivovanou službou FlexDeliveryService může příjemce pomocí on-line portálu Delivery Manager vybírat pro další pokus o doručení z několika možností. Pokud není žádná možnost vybrána, podnikne GLS automaticky další pokus o doručení na původní adresu třetí pracovní den od podání, případně poslední, v pořadí třetí pokus o doručení, pátý pracovní den ode dne podání. Až když je i třetí pokus o doručení neúspěšný a s příjemcem se nepodaří navázat kontakt, případně s ním nelze nalézt alternativní řešení, je balík vrácen zpět odesílateli.

 

Nedoručený nebo poškozený balík.


Míra nedoručených a poškozených zásilek je díky spolehlivým procesům velmi nízká. Pokud příjemce neobdržel balík, doporučuje se následující postup: