Doprava
Vnitrostátní balíková přeprava PPL PARCEL CZ.
- Doručení na soukromou, firemní adresu obvykle následující pracovní den. ( není garantováno )
- Komunikace s příjemcem e-mailem a SMS.
- Možnost doručení do výdejních míst PPL Parcelshop nebo Parcelbox.
- Inkaso dobírky od příjemce pomocí platební karty nebo v hotovosti.
- Sledování pohybu zásilky na www.ppl.cz
-
Cena služby kurýr CZ: 99,- kč ( Akce od 5000,- KČ ZDARMA )
-
Výdejní místa CZ: 79,- kč ( Akce od 5000,- KČ ZDARMA )
-
Cena služby SK: 6,- €
Nedoručený nebo poškozený balík.
Jak postupovat v případě poškození zásilky?
VÝHRADA PŘI PŘEVZETÍ:
V případě přebírání zásilky by měl příjemce zkontrolovat, zda je poškozen obal. Pokud je poškozen, napsat do přepravního listu řidiči, že přebírá s poškozeným obalem. Tento zápis nenahrazuje oficiální nahlášení škody. Řidiči nemají povinnost být při rozbalení zásilky a kontroly obsahu.
OHLÁŠENÍ SKRYTÉ VADY je do 7 pracovních dnů od doručení zásilky. Ohlásit to může jak odesílatel, tak příjemce přes https://reklamace.ppl.cz/
Po ohlášení škody příjemce nemůže do doby sepsání zápisu o škodě se zásilkou manipulovat, vyhodit obaly, výplně, zboží ani jej zasílat zpět. Reklamační pracovník se s příjemcem spojí, sepíší zápis o škodě, pořídí fotodokumentaci a následně se řeší reklamace mezi odesílatelem a PPL.
Pro dořešení reklamace se ozve referent škod, který dá stanovisko k reklamaci.